Jsme váš partner pro lehkou výrobu, skladování, balení, sorting a další činnosti.

Každý den pomáháme desítkám firem řešit jejich problémy. Od lehké výroby, přes balení (co-packing), třídění (sorting), kontrolu kvality, šití, úklid kancelářských prostor, recepční služby až po služby call centra a administrativu.

Vše v rámci náhradního plnění.

+420 840 211 311

 
Kontaktujte naše obchodní oddělení a nezávazně zjistěte, jak můžeme pomoci i vaší společnosti.

Kompletace a balení produktů — co-manufacturing a co-packing

Výroba ve spolupráci, společná výroba. Kompletace neboli sestavení výrobků z různých částí. Jedná se zejména o výrobu s vysokým podílem ručních operací. Výsledný produkt se zabalí a odešle k dalšímu zpracování nebo konečnému spotřebiteli.

Outsourcing balení, balení ve spolupráci. Co-packing — balení hotových výrobků, vkládání výrobků do prodejních stojanů, etiketování, štítkování, přebalování z výrobních balení do koncových prodejních obalů.

Zákazníci se chtějí soustředit na výrobu a nechtějí řešit nábory personálu, skladovací místa a veškerý management kolem balení. Co-packer jim poskytne tyto služby na klíč ve svých prostorách, včetně zajištění koncové distribuce k odběratelům, velkoskladům, zákazníkům.

Nejčastěji zajišťujeme

  • Montáž drobných výrobků.
  • Začišťování předmětů.
  • Třídění výrobků.
  • Kontrolu kvality.
  • Nalepování štítků.
  • Kompletaci a balení.
  • Přepravu.

Poptat službu

Sorting (třídění) polotovarů a produktů

Třídění polotovarů (kusů) přicházejících do výroby nebo hotových výrobků. Tříděním se rozdělí kusy na shodné (OK) a neshodné (NOK). Součástí sortingových služeb může být i drobný rework - oprava vadných dílů, nebo čištění, balení. Třídit lze v rámci výrobního procesu ve kterékoli jeho části. Většinou se však sorting využívá při vstupu materiálu a komponent do výroby nebo při závěrečné kontrole hotových výrobků.

 

Třídění může být vizuální (chyba se hledá očima nebo s pomocí lupy), rozměrové (kusy se měří), funkční (zkouška funkce kusu), případně kombinace.

Třídí se na základě popisu vzorového OK a NOK kusu a součástí sortingu je vždy podrobná zpráva o výsledku. Po vytřídění se OK kusy mohou dále balit do prodejních balení a podobně.

Poptat službu

Administrativní práce a back-office management

Zajišťujeme zpracování administrativních požadavků, komunikaci se zákazníky, procesní operace ve firmě, zpracování dodaných dokumentů, zadávání dat a podkladů do interních systémů.
 
  • Služby virtuální asistentky.
  • Přepisování textu.
  • Digitalizace a archivace dokumentů.
  • Překlady textu i audio nahrávek.
  • Účetnictví.
  • Obsluha recepce.
  • Tisk, skenování, kopírování.
  • Objednávky služeb.
  • Další administrativní práce.

Poptat službu

Facility management


Úklidové práce a údržba zeleně

Budeme u vás uklízet denně, jednou za týden i jednou za měsíc v době, která vám vyhovuje — během pracovní doby i po ní, v noci nebo o víkendech. Pravidelné úklidy u vás bude provádět stejný tým.

Ostraha a recepce

Zajistíme pro vás funkční režim ostrahy odpovídající potřebám objektu, prověřený personál i případnou instalaci bezpečnostních technologií.

Technická správa a údržba

V rámci technického facility managementu zajišťujeme provoz budov a s tím související služby. Provádíme nastavení pravidelné technické údržby objektů včetně revizí či kontrol jednotlivých zařízení dle platné legislativy.

Poptat službu

Poptejte služby chráněné dílny AGJ.

Přizpůsobíme je na míru vašim potřebám.

Nezávaznou poptávku zašlete prostřednictvím formuláře. Neradi píšete? Zavolejte nám na číslo +420 840 211 311.

Formulář slouží pouze pro poptávky služeb chráněné dílny. Při zájmu o práci v naší chráněné dílně nás kontaktujte pomocí personálního formuláře.

Vyplňte poptávkový formulář. Ozveme se do 48 hodin.