Vytváříme projekty a pracovní místa pro OZP

V našich dílnách každý den realizujeme vizi integrovat do našich aktivit a práce obecně více osob se zdravotním postižením. Chcete se k nám přidat? Rádi se s vámi setkáme osobně.

Zajišťujeme lepší podmínky k práci

Nabízíme zdravotně handicapovaným lidem práci ve 12 krajích ČR
Tvoříme úvazky s flexibilní pracovní dobou
Zajišťujeme pro zaměstnance školení a firemní akce

Staňte se i vy zadavatelem zakázek pro naše projekty a služby,

 
které zaměstnávají zdravotně postižené pracovníky, podpoříte jejich práci a navíc dosáhnete daňové úspory ve formě náhradního plnění.

Balení produktů

V našich dílnách pro naše firemní zákazníky balíme a kompletujeme jejich výrobky podle konkrétního zadání. Práci můžete podle její povahy vykonávat ve stoje nebo vsedě.

Nejčastěji zajišťujeme

  • nalepování štítků
  • polepování předmětů
  • začišťování předmětů
  • třídění výrobků
  • montáž drobných zařízení
  • kompletaci a balení produktů
V případě zájmu zajišťujeme i přepravu zabalených výrobků.

Facility management


Úklidové práce a údržba zeleně

Budeme u vás uklízet denně, jednou za týden i jednou za měsíc v době, která vám vyhovuje - během pracovní doby i po ní, v noci nebo o víkendech. Pravidelné úklidy u vás bude provádět stejný tým.

Ostraha a recepce

Zajistíme pro vás funkční režim ostrahy odpovídající potřebám objektu, prověřený personál i případnou instalaci bezpečnostních technologií.

Technická správa a údržba 

V rámci technického facility managementu zajišťujeme provoz budov a s tím související služby. Provádíme nastavení pravidelné technické údržby objektů vč. revizí či kontrol jednotlivých zařízení dle platné legislativy, naše společnost směřuje k maximální kvalitě prováděných prací za podpory odborných pracovníků

Provoz call centra

Nabízíme práci v call centru, které odbavuje hovory a e-maily zákazníků našich klientů v rámci promo akcí, soutěží nebo reklamních kampaní, na které samotné firmy nemají kapacitu. 

Službu nabízíme jako sdílení částečných nebo veškerých kapacit technického zázemí i lidských zdrojů v našem call centru.


 

Administrativní práce a back-office operace

Našim klientům nabízíme zpracování různých administrativních požadavků s komunikaci se zákazníky nebo různé procesní operace uvnitř ve firmě, jako je zpracování dodaných dokumentů, zadávání dat nebo podkladů do interních systémů.
 
  • Správa datových stránek
  • Přepisování textu
  • Zajištění překladů
  • Fakturace
  • Sekretářský servis
  • Tisk, skenování, kopírování
  • Objednávky služeb
  • Další obvykle administrativní práce

Zaujalo vás, co se v naší chráněné dílně děláme a chcete se připojit? 

Pošlete nám o sobě základní informace, podrobnosti probereme na osobní schůzce.

Jsme tu pro vás: 840 211 311